Klientų priminimai kalendoriuje

Klientų priminimai kalendoriuje

Nuo šiol Sportinn kliento aplinkoje atsirado galimybė priminimą apie vizitą įsikelti į telefono kalendorių. Klientas prisijungia prie savo aplinkos. Įeina į „Mano registracijos“. Šiame meniu klientas mato visas rezervacijas. Prie rezervacijų, kurios dar neįvyko pateikiama „varpelio“ ikonėlė.   Ją paspaudus klientui suteikiama galimybė apsilankymą įtraukti į savo kalendorių, kuris ir primins apie artėjantį apsilankymą.

Vienkartinis apsilankymas

Vienkartinis apsilankymas

Nuo šiol Sportinn sistemoje galite fiksuoti paslaugos vienkartinį apsilankymą. T.y jei klientas neturi priskirto galiojančio abonemento, fiksuojant jo apsilankymą galite nurodyti paslaugos kainą   Užfiksuotas apsilankymas matysis: Prie kliento abonementų, galėsite nurodyti mokėjimo datą, būdą ir kitą info Apsilankymų ataskaitoje  – matysite kliento apsilankymą Pardavimų ataskaitoje – pardavimą

Kliento prisijungimų išsiuntimas

Kliento prisijungimų išsiuntimas

Suvedus kliento duomenis galite išsaugoti arba išsiųsti prisijungimus. Kliento kortelės apačioje yra du mygtukai:   Pasirinkus „Keisti duomenis ir išsiųsti prisijungimus“ klientui bus išsiųsti laiškai: El. pašto patvirtinimas; Patvirtinus el.pašto adresą išsiunčiami prisijungimai. Ar el.paštas patvirtintas matysite kliento kortelėje prie lauko el.paštas Jei ikonėlė pilka, e.paštas nepatvirtintas, jei žalia – patvirtintas.

SMS naujienos

SMS naujienos

Nuo šiol Sportinn sistemoje galite išsiųsti norimą SMS aktyviems ir neaktyviems klientams (ateityje filtrai bus daugiau). Funkcijos: – kliento kortelėje galima nurodyti ar klientas sutinka gauti sms naujienas; – galimybė nurodyti sms tekstą; – matysite sistemoje kiek liko turimų sms; – matysite išsiųstų sms ataskaita.